taşıdım çantamda

Dudak izlerini taşıdım çantamda

Gittiğim heryere onlarda omzumda

çekti tüm hayat çilemi

Yollarda uykusuz güzeller gördüm

dönüp bakmadığım.

Hep hayalin ve dudak izlerin

beni ayakta tutan

(her an seni ilk görüşümün

sabahı gibi titrer ellerim)

dudak izlerini taşıdım çantamda

beni hayata bağlayan

ve sorgulayan tüm yanılsamaları

dudak izlerini taşıdım çantamda

senin yerini alan

tüm ufkumu kaplayan

dudak izlerini taşıdım çantamda

beni ordan oraya savurup

dalgalarla yoğuran

dudak izlerini taşıdım çantamda

beni ıssız bir adaya

   Cuma yapan…

 

11.9.99 (4:44:51)

(Ankara-Sakarya: Tabaş durağından hemen sonra)

Bir Cevap Yazın

