Küçük Prens ilhamı ve sevgi sözcüklerim

Bir Kitaptan (Küçük Prens: Antoine de Saint-Exupéry) esinlenerek kapalı kaldığı yerden fışkıran ilhamın yazdırdığı dile getiremediğim sevgi sözcüklerim.

Karşılıklı sevmeye(?) alışkın değilim ben.

Bundandır herhalde ürkekliğim ve de korkum,

tereddütler deryasında boğulmam.

*

Senin beni kendine alıştırman

ve de birbirimize (ya da benim sana!) gereksinme duymamız

ilk adım oldu bu alışkanlıkta.

*

Sen benim için dünyada bir tek oldun.

Ya ben senin için?

*

Senin sayende:

Beni kendine alıştırmanla

yaşamım gerçek anlamını kazandı.

*

Tüm varlıklardan değişik tanıdığım bir varlık oldun.

Diğerleri hep kocaman kabuğuma geri kaçırırken beni.

Senin varlığın hep dışarı çağırır oldu.

Dışardaki havanın tazeliği,

esen rüzgârlar ve de en önemlisi

yeni yağmur değmiş toprak kokusu

anlam kazandı.

*

Bunları duyumsamak senin varlığınla bütünleşti.

Sen varsan onlar güzelmiş meğer.

Seni görmeye gelirken yurt yollarında sevinmeye başlarım ben.

Sana e-posta atmak için dokunduğum klavyeyle sevinmeye başlarım ben.

Başlamak bitip kavuşma olunca yerimde duramaz olur kalbim

mutluluğun ritmiyle atar durur.

*

Seni böyle önemli kılan birlikte geçirdiğimiz zamandır.

Sen olmadan hiç birşeyin tadı olmuyor çünkü

zaman öylesine mânâsız geçiyor sanki.

*

Gel, beraber nice zamanlar geçirelim

anlamına anlam katan!

Gel, alışkınlığım bağımlılığa dönüşsün

ben hazırım buna.

20.02.99 (10:04:44) / AnKara

Bir Cevap Yazın

