denizin maviliği çağırıyor

denizin maviliği çağırıyor yine beni duyuyorum.

en içten kahkahasını atıyor ben duyayım diye.

korkutuyor bazen bu

ama olsun çağırıyor işte tüm güzelliğiyle…

 

rüyalarımdan tek hatırladığım iki küçük çocuk

kumlarda oynuyor…

 

el ele

birden bire denize koşuyorlar

nedenini hiç öğrenemedim.

 

işte öyle,

çağırıyor beni yine.

bu sefer tüm benliğimle kavuşacağım ona biliyorum.

 

tüm kaptanlar önümden geçerken selamlayacak…

selam getirecekler NANA’dan, Ankara’dan ve her yerden…

ve gemi gidiyor diyecek Fellini en sonunda.

 

STOP.

 

Benden

18.11.2000 (15:35:57)

Bir Cevap Yazın

