fısıldamak isterdim

Tüm aşk sözcüklerini

     Bir çırpıda

          Sen uyurken

               Kulağına

Fısıldamak isterdim

Dar kapısından geçemedik

Aşkın

Korkumdan söylemedim

İstemedim görmesini

     Hiç kimsenin

          Yenildiğimi

Ölüm her zaman

     Döşekte gelmiyor

Kalleş bir silahın

     Yarasıyla da değil

Senle konuşurken ayakta

     Yakalıyor

          Beni

Gelinlik giymiş

     Güzel bir peri kılığında

­          ‑aşk perisi-

               Azrailden bile acımasız,

Bir de

     Hayır 

          Dedi mi sevgili

O zaman gerek bile kalmıyor

     Mezarlara (Darağacına) 

6 MART ’97  Sa: 10:00

Bir Cevap Yazın

