şemsiye altı şiirleri

yağmur yağıyor boğazın üstüne

tüm İstanbul şemsiye altına kaçmış

cıvıltılar, alışveriş, insanlar

hatta sokak kedileri bile içeride

şemsiye tutan ellere bakıyorlar…

 

yağmur yağıyor ince ince demiyeceğim

şakır şakır evet bu doğru

yağmur yağıyor kalbimin en derin köşelerine…

 

yağmur yağıyor

seller akıyor

arap kızı camdan bakıyor

selam verip içeri kaçıyor

 

sonra sen geliyorsun aklıma

yüreğim pır pır atıyor

 

yağmurda bir deli ben

tüm çıplaklığımla

dolaşıyorum öylesine amaçsızca

ben nerdeyim neyim bilemeden

nereye götürürse kalbim…

 

yağmur kesilirse diye korkarak hafif titreyerek

yürüyorum, koşuyorum…

 

hiçbir şey umurumda değil

şelaler akıyor kalbimde,

gözlerimden yaşlar…

 

bir güvercin görüyorum Yeni Cami’nin avlusunda

o da dışarıda kalmış uçamıyor

kim bilir nerdedir aşkı onun da

o da kaybetmiş

kendini…

 

en büyük erdem sahibi olmuş.

 

ama sadece o ve ben biliyoruz bunu

bir de sen…

 

kimseye söyleme bilmesin…

 

hııııışşşştttt!!!!

!!!!!!

 

01-03-2001 (17:22.49)

Bir Cevap Yazın

