BEN (eşit değildir) ben

Korkuyorum

Geleceği bilemediğim…

 

Cesaretimi toplayıp

Yaptığım hareketin

Geri dönüşü yok çünkü

 

Hep garantili oynadım oyunu

Bugüne dek

Şimdi gemileri yakmak

Zor geliyor

 

Ama yapabilirsem

Sadece “yapmış”mı olacağım!?

Bak! Bende de cesaret

Varmış mı diyeceğim

Yani kendimi kandırıp

Yine sahte ben olacağım.

 

Bana yetmeyen BEN olmak.

BEN, tehlikeli ben

Sonu hayırlı olmayan BEN.

 

Bir sevda türküsünde

Nesne olan ben

Avını görünce şahin olan BEN.

BEN (eşit değildir) ben

 

25-02-2000 (23:21:16)

Bir Cevap Yazın

