Bir Gecelik

Dün!

İşte dün,

başladı bu sevgi!

Seni gözlerine aldı,

beni de içine.

**

Doyasıya sevmekti bu

çılgınca ve manyakça.

Her istediğini yapardım

seni, onun

gözlerinden çekip

almak için.

Yaptım da!

Ama sen,

Onu bırakıp

Bu zavallıya gelmedin.

Niyeymiş efendim?

Orada gerçek

mutluluğu bulmuşmuş.

Saçma!

Gerçek mutluluk ancak

sevilince bulunur.

Ama o seni asla sevmedi

ve düşlemedi.

Sense bir sülük gibi

yapışıp,

sevgisini emmeye çalıştın.

Ama, sonuç:

İşte şimdi

benim kollarımdasın

Tabii ki gerçek sevgiyi

tadamadan.

Şimdi sadece bir geceliksin

benim için.

Ondan ötesi asla

ama asla olamaz artık.

Ben sensiz de yaşamaya

alıştım.

Uzun karanlık geceler geçirdim

yalnızlığımla başbaşa…

Şimdi sadece bir geceliğine

Bir sülük gibi kanını emiyorum;

O da bana geçirttiğin

yalnız gecelerin

bir diyeti.

**

İşte bu şiiri sadece

benim duygularımı

bilesin diye yazdım.

Ağlayıp, sızlamayacağını

ve yine bir gecelik

başkalarının olacağını bildiğim

için yazdım.

25 Ekim 93

Bir Cevap Yazın

