Ben dünya: Mavi kabuklu nar

Kusacağım öfkemi tüm insanlara

Affetmeyeceğim onları

Bana yaptıkları için

Çatlayıp orta yerimden, ikiye ayrılacağım

Ben mavi kabuklu nar

Ben dünya

Ben yerküre

Kırıp kabuğumu

Saçacağım her tanemi ortalığa

Kıpkırmızı kesileceğim

İçim dışıma çıkacak

Hayat verecek her tanem

Yeni dünyalara

Kıpkızıl…

4 ekim 2010

Ben dünya: Mavi kabuklu nar” üzerine 3 yorum

  1. yazılarının altına facebook, twitter, vb. seçenekleri de eklesene. twitter’a atmak istedim, tuşu göremedim. Ayarlar bölümünün altınsa Sharing ile yapıyorsun.

Bir Cevap Yazın

