Bir çoban olsam

Bir çoban olsam dağlarda

tek derdim kurtlar olsa

insanlara yeğlerim bunu

Zaman nedir bilmez

bir çoban olsam

gütsem sürüyü karabaşlan

Yıldızlar battaniyem olsa

ben bir çoban olsam

ıssız yerlerden geçsem

sadece ben olsam

Bir çoban olsam

hiç haber almasam dünyadan

ben, karabaş ve sürüm yeter bana

İbrahim peygamber gibi

düşünsem, anlasam

hayatı, anlamı

Bir çoban olsam

derelerden kana kana su içsem

sürümle birlikte

Bir çoban olsam

yüce dağlar aşsam…

20ekim2010 (Ankara)

Bir Cevap Yazın

