Cennet mi, cehennem mi?

Düşünüyorum

hangisi daha etkin diye

cennet figürü mü

cehennem figürü mü?

Yani insanları korkutmak mı

yoksa yolun sonunda büyük bir ödül olduğuna inandırmak mı?

Bugüne kadar çevre ile ilgili hep felaket haberleri verdik

durum ortada bile bile lades…

Uçurumdan aşağı yuvarlanıp gidiyoruz

dur durak bilmeden!

Bakıyorum biri çıkıp UFOlardan bahsediyor

ya da uzay araştırmalarına milyarlarca dolar harcanıyor.

Anlayamıyorum.

Neden diye soruyorum?

Merak ve umut

en öne çıkan iki kelime oluyor.

Anlıyorum ki

umut her zaman daha ağır basıyor insanlar için

son sığınma noktası bile olsa

dualarımız

hep bir son umut var içimizde.

Bundandır belki

tüm dinler hep bir son kurtarıcıyı müjdeler

ve insanlar asırlardır “o”nu bekler

bekler…

Umut vermeli insanlara

her konuda

doğamız bunların en başında.

Düşünüyorum nasıl diye?

Bir cevap gelmiyor

gelmiyor…

Bir umut Ya Rab!

1kasım2010

Cennet mi, cehennem mi?” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

