Gençtim

 ODTÜ’de ilk günlerim

Anlamadan geçti gitti

Hazırlık sınıfından yumuşak bir geçişle

Geldim bölüme

 

İşte o dönem tanıştım dostum Emre Can ile

Yıllardır süren bir dostluğun başlangıcı

Tüm okul yıllarım sığdı bu döneme

 

Yüzüncüyıldaki evimiz

Dostlar

Yurtlar

Kardeşler

Aşklar

Hepsi birbirine girdi

Düğümlendi bazen

Bir halden bir hale girdim

 

En güzel yanı

Yalnızlığın kundağını saran dostluklardı

Ömür boyu sürecek dostluklar

 

Yıllar geçti

Mezun olduk hep birlikte

Yüksek lisans

Ve asistanlık derken

İçimde bir hayal kırıklığı büyüdü

ve küstüm bilime

Kapadım kapıyı çıktım gittim

 

Hayaller kurdum

Dünyanın bir ucundan öbür ucuna

Bir kampüste tıkılıp kalmamak için

Hayatı tanımak için

Attım adımlarımı dışarı

 

Gençtim ben

En kanı deli anlarımda

Yurdun en güzel üniversitesinde

En güzel insanlarla tanıştım

Ömrün en güzel zamanları

ODTÜ çimleri ve ormanında saklı kaldı

Bir avuç umut elimde

 

Ben gençtim

Müzikle, edebiyatla (öykü ve şiirle) tanıştım

İkisi de bir sevda yaktı içimde

 

Günler gecelere karıştı

Tatlı bir tebessümle

Hatırlayıp yad ettiğimiz anlar

 

Gençtim ben

Hey dünya

Sense kırık

Sen hala kırıksın

Ama ben genç değilim artık

 

Askerlik ile bitti gençliğim

“ham”lık günlerimin başlangıcı oldu

Keşan toprakları

Kendini değersiz hissetmek

Ne demekmiş anlayıp

“ham” olduğunu kavraman gerekmiş.

 

Bir zamanlar gençtim hey dünya

Gençtim.

 

26ekim2010 (geceyarısından sonra)

Bir Cevap Yazın

