hamdım piştim…

Asker dönüşü

Doğa koruma yolunda ilerledim

İlk günlerimde “ham”lık aktı her yanımdan

Sudan çıkmış balık gibiydim

Her şeyi en baştan öğrendim

Bazen ustalardan

Bazen deneyip yanılarak

Amanoslar,

Yenice Ormanları

Küre Dağları

Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde yol aldım

Dostluklar kurdum

Her gittiğim köyde

Anadolu’yu tanıdım

Teyzelerin, amcaların yüzünde

Elinde, nurunda…

Bu uğraşıda

Hep kayıplar yaşadık

Zaferlerle anacağımız

Birkaç anı var

O kadar

Yüreğe su serpilir gibi bunlar da

En azından biraz nefes

Ve umut veriyor bize

Bir nefes…

Tüm deneyimler ışığında

Doğa Okulu’nun temellerini attık

Dostlarımla

O “işte bir an” oldu benim için

Gençlerle birlikte öğrendik,

Eğlendik ve geliştik

Düşününce belki de en önemli başarım

Bir avuç gençle birlikte

Şanlıurfa, Van ve Posof’da arazi ve eğitimler yapmak

İşte o zaman “pişmişim”

Sonraları anladım bunu

12Kasım2010

Bir Cevap Yazın

