Ormanın denizinde

 

(Fotoğraf: Yıldıray Lise – Kasım 2011 – Yenice Ormanları)

 

Ebemkuşağı renklerinde

 

Her yanı ormanın

 

Ve ben

 

Bir insan

 

Bir tepeden bakıyorum

 

Kendimden geçmişçesine

 

 

 

Ve ben

 

Bir insan

 

Anlıyorum hiçliğimi

 

 

Kendimden geçmişim

 

Kızarmış soğuktan kepçe kulaklarım

 

Ve ben

 

Bir insan

 

Doğanın her rengini görüyorum

 

Kuşların sesleri bölüyor

 

Bu huzur anını

 

 

Ve ben

 

Bir insan

 

Sızlıyor içim

 

Bir ressamın tablosuna verdiğimiz değeri

 

Bu manzaraya vermediğimiz için

 

 

Ve ben

 

Bir insan

 

Düşüyor gözyaşlarım

 

Yaşama sevincime

 

 

Ve ben

 

Bir insan

 

Derin bir nefes alıyorum

 

Ve yürüyorum

 

Hiçliğime doğru…

 

 

2kasım2011 (Yenice Ormanları)

Ormanın denizinde” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

