Seksenli Yıllar İçin Anket

Seksenli yıllar dedik.

 

Blogumda “konuk yazarlar” köşemin ilk konusu “Benim Seksenli Yıllarım” oldu.

 

İlk konuk yazar ise Bahtiyar Kurt oldu.

 

Sırada başka sürpriz konuk yazarlar da var!

 

Sizleri de “konuk yazarlar” arasına bekliyorum.

 

 Bir anket sorumuz ile seksenli yılları hatırlayalım o zaman!

 

Bu ankette birden fazla seçeneği işaretleyebilirsiniz!

 

 

 İstediğiniz şıkları işaretleyip “VOTE” tuşuna basınız lütfen!

 

Şıklara eklemek istediğiniz konular varsa “Other” bölümüne yazınız!

 

Anket ile ilgili yorum, öneri ve eklemelerinizi lütfen “Yorum” bölümüne yazınız!

 

Lütfen bu anket sorusunu çevrenizle paylaşın! Ne kadar çok cevaplanırsa o kadar iyi yorumlarız.

 

Bir süre sonra bu cevapları derleyip blogumda yayınlayacağım!

 

 

Seksenli yıllarla ilgili blogumda yer alan yazılar

 

Bahtiyar Kurt’un yazısı:

 

Çocukça Yaşanan Benim Seksenlerim!

 

Benim kendi gözümden seksenli yıllarımı anlattım yazılarım:

 

Geçmiş zamanda bir pazar günü

 

Çocuktum

 

Ergendim

 

Çocukluğumun sokakları

 

07ocak2012 

Bir Cevap Yazın

