Haydar Ergülen şiiri: Aşk şiirleri antolojisi

(Fotoğraflar: Akşam Gazetesi internet sitesinden alınmıştır.)

 

Haydar Ergülen’in son şiir kitabı

 

Yayınlandığını duyduğum gün hemen aldım kitabı.

 

 

Kitabın adı: Aşk şiirleri antolojisi

 

Şair ise benim yaşayan en iyi şairim.

 

 

Nar’ın babası Haydar Ergülen

 

Aşk – (eşi) İdil – güz – (kızı) Nar’a dair mısralar var.

 

 

Naif anlatmış yine

 

Ne güzel dizeler

 

Sakin

 

Dopdolu…

 

 

Özlemişim mısralarını

 

Belki ondandır ama

 

Her şiiri bir başka güzel bu kitapta

 

Sanki ustalık şiirleri bunlar

 

Ben öyle hissettim

 

 

Şairden ziyade okur olduğunun altını çiziyor bir mısrasında

 

“yan yana gelmemiş sözcüklerin yanında ölmek istiyorum” diyor

 

ve kitabını şu dizelerle bitiriyor:

 

“1 İdil’den

1000 Nar

benim 1001

aşkım var!”

 

 

Teşekkürler Nar’ın babası

 

 

8ocak2012

 

Cenk Gündoğdu’nun Akşam Gazetesi’nde kitapla ilgili yazısı: http://www.aksam.com.tr/askin-1001-hali-ask-siirleri-antolojisi–85662h.html

 

Kitapla ilgili başka bir yazı: http://birparagraf.com/post/13584796727/ask-siirleri-antolojisi

 

Haydar Ergülen’in www.antoloji.com adresindeki şiirleri: http://www.antoloji.com/haydar-ergulen/siirleri/

Bir Cevap Yazın

