İşte o ormanda

(Fotoğraf: Yıldıray Lise – Küre Dağları Milli Parkı Çatak Kanyonu yürüyüş yolu)

İşte o ormanda

Ben de ağaç oldum

“Bir ağacın yanından ona benzeyerek geçtim.” (*)

İşte o ormanda

Ben karaca oldum

Mantar oldum

Ağaçkakan oldum

Çiçeklerden her hangi biri oldum

Ben sarı çiçek oldum

Yunus’un sorular sorduğu

Ben bozayı oldum

İşte o ormanda

Ben ağaç oldum

“Bir ağacın yanından ona benzeyerek geçtim.” (*)

Aslında ben, o orman oldum!

28ocak2012

(*): Bejan Matur’un “ Ormanın Taa İçinden” şiirinden bir mısra.

 Küre Dağları Milli Parkı Çatak Kanyonu:

İşte o ormanda” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

