Umut azalırken sen çıkarsın karşıma

Gün ağarırken

 

Başlar kuş cıvıltıları

 

Bu da olmasa

 

Umut azalır be dostum

 

*

 

Okul bahçelerinde

 

Çocukların neşesi

 

Bu da olmasa

 

Umut azalır be dostum

 

*

 

Akşam üstünde 

 

Evlerden yükselir dumanlar

 

Bu da olmasa

 

Yapayalnız hissederiz be dostum

 

*

 

Bahar gelince

 

Açar çiçeklerini erguvanlar

 

Bu da olmasa

 

Yaşam sevincimiz azalır be dostum

 

*

Karanlıklar çökerken

 

Senin sesin duyulur

 

Kokun kaplar her yanı

 

Bunlar da olmasa

 

Aşk yoktur be dostum

 

Derim

 

29mayıs2012

 

There are many of us (by Aska)

 

 

Bir Cevap Yazın

