Livane’deyim

Livane’deyim

 

Ben bu yeşile deliyim

 

*

 

Geçtim tünellerinden

 

Gördüm barajlarını Çoruh’un

 

Bir bir

 

Duydum maden sahalarını

 

Hem altı, hem de üstü

 

Değişmiş topraklarının

 

 

Gördüm Borçka Karagölü

 

Türkiye’nin tek Biyosfer Rezervi

 

Camili ormanlarını

 

Şavşat, yani kara ormanları

 

Yusufeli, Barhal ve Kaçkarlar

 

Murgul, Arhavi, Hopa

 

ve tüm köylerin

 

O kadar güzel ki

 

Her şeye rağmen

 

 

Livane’deyim

 

Ben bu yeşile deliyim

 

14haziran2012

Fotoğraflar: Yıldıray Lise – Haziran 2012

 

 

Bir Cevap Yazın

