Adem’in ağzından dünyada yalnızlık

“Bir kadeh zaman içelim!”

dedi İblis bana

Teklif mi, emir mi

Anlayamadım o an!

*

Aynı anda içtik

ve ben gözümü dünyaya

açtım

*

Yıllarca yapayalnız

Çöllerde kaldım

Kaçtım hayvanlardan

ve gök gürültüsünden

*

Hep ağladım

Yalvardım İblis’in Tanrısına

“Bana bir yoldaş!” diye

*

Ümidim çoktan yitmişti

Bir sabah güneşin

Yanında bir güneş

Daha belirdi sanki

*

Gördüm o muhteşem yaratığı

Gördüm o kadını

Sizin Havva dediğiniz

Gördüm o yoldaşı!

27temmuz2012

Bir Cevap Yazın

