Hayal kırıklıkları müzesi mi acaba?

Gecenin köründe çalar ev telefonum

“Zıırrr! Zıırrr!”

*

“Hayırdır inşallaaah” deyip

Kalkarım

*

Şaşkın şaşkın açarım

“Aağğlooo!”

*

“Aloo… Orası hayal kırıklıkları müzesi mi acaba?”

diye sorar bir genç kadın

sesi titrekçe…

*

“pardoooon!” diye cevaplarım anca…

*

“Diyorum ki: Hayal kırıklıkları müzesi mi acaba?”

*

“Efendiiimm?” derim şaşkınlıktan

kendime gelip…

*

“Hayal kırıklıkları müzesi mi?”

*

“Yok kardeş yaaa.”

Çııık… çıııkk… der

ve dururum bir an.

 “Dertlisin. Alatacakların var galiba?”

Deyip başladım dinlemeye…

*

Anlattı…

Anlattı…

Anlattı…

*

O anlattı,

ben kafa salladım görürmüş gibi beni

Şiştim doğrusu…

*

Pazar günü

Alarm çalınca

Uyandım

Derin bir nefes alıp…

26ağustos2012

Bir Cevap Yazın

