Kelimeler daha güçlüymüş resimden

vangogh_24

Görsel olanı severim

Ama bugün birkez daha anladım ki

Kelimelerin gücü bir başkaymış.

*

Ankara’da Van Gogh Alive sergisini gezdim

Tüm renkleriyle ve albenisiyle

Van Gogh karşımdaydı

Ama ben onun sözlerine hayran oldum

Bir kere daha aynen mektuplarını okurken

Hissettiklerim gibi

Bazen tüylerim diken diken oldu.

*

Anladım ki

Kelimeler daha güçlüymüş resimden

23aralık2012

Sergi: www.vangoghaliveankara.com

 Fotoğraflar: Yıldıray Lise – Ankara Van Gogh Alive Sergisi – 23 Aralık 2012

vangogh_1

vangogh_2

vangogh_3

vangogh_4

vangogh_5

vangogh_6

vangogh_7

vangogh_8

vangogh_9

vangogh_10

vangogh_11

vangogh_12

vangogh_13

vangogh_14

vangogh_15

vangogh_16

vangogh_17

vangogh_18

vangogh_19

vangogh_20

vangogh_21

vangogh_22

vangogh_23

Bir Cevap Yazın

