Şairdi gizli saklı… Benim dostumdu…

“Şairdi gizli saklı” (*)

Kimse okumadı mısralarını

Hiç ulaşamadığı kadın bile

Bir yığın defter kaldı ardında

Sahipsiz öylece

Bekliyor hala o kadına ulaşmayı

*

“Şairdi gizli saklı”

Bir ben bilirdim dostumu

ve o

Ulaşılamayan kadın

Son günlerde düşünceliyim

O mısraları ulaştırsam mı

O kadına?

*

“Şairdi gizli saklı”

ve benim dostumdu

Mısraları birer yumruk

Biraz şefkat

Ama hep aşk doluydu

*

“Şairdi gizli saklı”

(ve) o kadına delice aşıktı

Sonunda aşk gitti toprağa

Mısralar ve ben hüzünlü

O kadın kimbilir nerde şimdi?

*

Benim dostum şairdi

mezartaşına öyle yazdım.

15kasım2012

(*): Eray Canberk’in “Hüseyin Demirhan’ın Anısına” adlı şiirinden bir mısra

Bir Cevap Yazın

