Eylül gelmiş!

Dediler Eylül gelmiş!

Erkenden kalktım.

Giydim bayramlıklarımı.

Pencereyi açtım.

Bozkırın güzeli Ankara’ya bakıp derin biz nefes aldım.

Hafifçe üşüdüm.

Dalıp gitmişim öylece.

*

Griler arasında gökkuşağı doğmuş dediler.

Anladım Eylül gelmiş.

Yolculuk vaktidir dedim.

Mutlandım.

1eylül2013

kizilay_konur_sokak

En sevdiğim aylardan olan Eylül ile ilgili diğer yazılarım:

Eylül geldiii haaaanım! 

Ah eylül!

Yolculuk düştü içime, bu eylül de!

Eylülün izi var hepimizde! 

Fotoğraf: Yıldıray Lise, 1eylül2013. Ankara, Kızılay, Konur Sokak.

Bir Cevap Yazın

