Hele şükür bitti!

KP_Sergi

“Bloğunda 2013 yılı değerlendirmesi yapmıyor musun?” diye soran dostlar için oturdum ve yazdım.

Şahsi 2013 değerlendirmemdir bu.

Tüm ülke için umutlar, telaşlar ve kayıplar yılı oldu bu sene.

Gezi… Ayakkabı kutuları… Ölümler… Hepimizi etkiledi!

Kendi adıma güzel işler yaptığım bir yıl oldu.

Benim için en önemli olay, uzun uğraşlar sonucu TAYFA Kitapkafe’de 8 hafta süreyle yaptığımız “Dünyanın Küçük Prens Kitapları Sergisi” idi.

Uzun yıllardır gitmek istediğim Paris’i gördüm ve orada Küçük Prens dükkanını ziyaret ettim.

Kanada’yı ilk defa görmek şansım oldu.

İZ TV’nin güzide ekibi ile “Camili Biyosfer Alanı (Camili’de Yaşam)” ve ilk 3 boyutlu orman belgeseli olan “Yenice Ormanları” belgesellerini hazırladık.

Burdur’un 6 gölünde ve Beyşehir Gölü’nde arazi çalışmaları yaptım; yeni dostlar edindim!

Blogumu ziyaret sayısı 100 bini geçti!

yuzbin

Bu yılsonu itibariyle Küçük Prens kitap koleksiyonumda 184 dil ve lehçede kitap; 75 farklı Türkçe baskı var!

Yılın son günlerinde Küçük Prens koleksiyonumuzu İstanbul’da sergilemek için çalışmalara başladık!

Sait Faik’in yazdığı gibi ”Seyahatler çekiyor içim.”

Umut, heyecan ve seyahat dolu 2014 yılında buluşmak üzere.

LP_Chapulling

2013 yılında yayınladığım yazılardan en çok okunanlar:

5. Dünyanın Küçük Prens Kitapları Sergimiz Başlıyor!

4. Kendine bir iyilik yap! Didem Madak şiirleri oku!

3. Dünyanın Küçük Prens Kitapları Sergisi Ziyaretçi Defterinden – 1

2. Önder Cırık yürüyor! Neden yürüyor? Nereye yürüyor?

1. Mehmet Sobacı: “Küçük Prens değil pilot olduğumu söyledim!”

31aralık2013

Yorum bırakın