Yeryüzünde 40. Yılım

Bir çığlık

scream

Gözümü açtım dünyaya

Çocukluğum ve

Uzakta kalan köy hayatım…

İstanbul günlerim ve lise derken

Ankara yıllarım

yani ÖDTÜ’lü günlerim başladı

Sonra kopamadık bu Ankara şehrinden

*

Mutluluklar

Huzur

Hüzünler

Oldu hayatımda

*

Çok memleketler gezdim

En güzel yemekleri tattım

Köylerde ve

ormanda kendimi buldum

*

Aşık oldum

Küstüm bazen

*

Bu memleketten birşey olmaz dedim

Ama hep umutvar oldum

*

Şairler tanıdım

Ah o kadın şairler…

*

Dostlarım oldu

40 yılın en güzel şeyi

Bana bir koyun çizen dostlarım

*

Uzun bir ince yolda yürüdüm

Bir umut içimde

Bir çığlık içimde

19Ocak2014

Resim: Çığlık – Edvard Munch

Yeryüzünde 40. Yılım” üzerine 3 yorum

  1. Çok içten çok doğal çok samimi satılar olmuş iyi ki doğmuşsun Yıldıray. Doğa Okulu ile çok şey kattığınız hayatıma… Böyle yüreğinde doğa için kanat çırpan kelebeklerin olduğu insanların varolması mutluluk veriyor bana… Nice güzel yaş dönümlerine….

Bir Cevap Yazın

