Ha 1984, ha 2014.

mutlu_yıllar

Bir gelenek haline geldi.

Her yılın sonunda o yılın kısa bir değerlendirmesini yapıyorum ve bloğumda paylaşıyorum.

2014 yılı için de yapmak istedim ama oturup yazamadım bir türlü.

Yeryüzündeki 40. yılım olan bu yılla ilgili kişisel değerlendirmem şöyle:

Yine ölümler…

Seçimler…

Azalan umutlar…

Benim için en önemli olaylar galiba şunlar oldu:

  • İstanbul Zorlu Center AVM’de yaptığımız “Küçük Prens Kitapları Sergisi”ne yaklaşık 2000 çocuk ve aileleri katıldı.
  • 3 yeni ülke (Sri Lanka, Danimarka ve Avustralya) ile gördüğüm ülke sayısı 31 oldu.
  • Bir kitapta yazar (Camili’de Yaşam) ve 3 kitapta editör olarak görev aldım. Editörlüğünü yaptığım kitaplar Ocak ayı içinde basılacak. Buradan bilgileri paylaşacağım.
  • Bu sene az yazsam da blogumu ziyaret sayısı 143 bini geçti. 2014 yılı içinde 82 ülkeden 39.000 kişi ziyaret etmiş.
  • Küçük Prens kitap koleksiyonuma yeni kitaplar eklendi. Toplamda 215 dil ve lehçede kitabımız oldu. Bu süreçte beni destekleyen 82 farklı Küçük Prens ve Prenseslere teşekkür ederim.

Geçen sene olduğu gibi bu sene de yazımı Sait Faik’in yazdığı gibi “Seyahatler çekiyor içim.” diyerek bitiriyorum.

Huzurlu ve umut dolu bir yıl olsun!

10250063_10152138014900003_8328980082654831711_n

2014 yılında yayınladığım yazılardan en çok okunanlar:

5. Yeryüzünde 40. Yılım 

4. Melissa Mey’in Yol Arkadaşı Küçük Prens

3. Türkiye’nin Yüz Akı: Camili Biyosfer Rezervi

2. Ruşen Özgür Özcan, Tayfa kitapkafe ve Küçük Prens

1. Ali Lidar Küçük Prens kitabını okuyunca “Büyümek kirlenmektir” demiş. 

Başlıkta 2014 yılının ilk günü yazdığım duaya atıfta bulundum.

Not: ‘“Blog kurmak istiyorum. Tavsiyeleriniz nedir?” diye soranlar için öneriler’ yazıma büyük bir ilgi var.

2Ocak2015

Yorum bırakın