Beni çoğaltan şeyler

Beni çoğaltan şeyler

 

Nedir diye düşündüm!

 

 

Güzel bir kadın

 

Beş g kuralı

 

 

Güzel bir müzik

 

İlla ki kadın sesi

 

 

Güzel bir yemek

 

Akdeniz mutfağı olsun

 

 

Güzel bir şiir

 

Şairlerimden gelsin

 

 

Güzel bir şehir

 

Yürüyerek dolanayım

 

 

Uzun bir yürüyüş

 

Kendimi dinleyelim

 

 

Enfes bir orman manzarası

 

Kendimden geçeyim

 

 

Çoğalırım bunlarla ben

 

Ben + benler olurum!

 

 

23aralık2011

 

*: Başlık Raymond Carver’in bir mısrasından alınmıştır. O mısra bana bu şiiri yazdırdı.

Bir Cevap Yazın

